Sträckan är nådd!

Nu är det slipning på tiden, som gäller! Tänka sig att jag faktiskt orkar jogga 5 km i ett sträck redan! Jag är imponerad av hur mycket kroppen klarar av på så kort tid. Nu har jag avverkat 2 pass á la 5 km och tiden har varit:
 
Pass 1: Totalt 37,17 min
Pass 2: Totalt 36,19 min
 
Roligt, roligt att se att flåset blir bättre! Jag "lurar" fortfarande mig själv med att "jag satsar på 4 km idag", men i smyg tänker jag att det baske mig ska bli 5! Sen när jag väl kommer mig iväg och har sprungit 4 så känner jag att det finns krafter kvar och tänker "hehe, jamen, då kör vi en km till då!" Lättlurad, kanske? Men det funkar ju för mig! :)
 
Hur som haver, det är underbart väder ute idag så ut och gotta er! Och om vi inte hörs mer innan helgen, så önskar jag er alla en riktigt gó påsk! Vill du ha tips på smarrigt "påskgodis" (kiwi-pops) så kika här!
 
   
(Typiskt, solen gick i moln precis under min fotostund!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0