Lördagsmys

Skulle poppa "lite" popcorn... Missbedömde visst antalet majskorn... :)
 
Testade även att göra kiwi-pops, som jag hittade i någon blogg. Tyvärr vet jag inte vilken blogg, för jag halkade bara in på ett bananskal, kan man säga, läste och gick vidare.. Men tack, du okända. Det var otroligt gott! Man skär alltså kiwi i bitar och doppar i smält 70 % choklad, sticker ner en tandpetare och slänger in dem i kylskåpet (eller frysen om man vill ha dem mer som "isglass"). Voilá! Mycket smarrigt!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Hm, e de ska ja ha pråova! Siir ut ti va så gått :)

2013-02-10 @ 12:53:08
Postat av: Jessan

Mmmm halldär nåu me Mamm jag å♥

2013-02-10 @ 23:29:01
URL: http://www.missjezzie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0