Vårkänslor och fönstertittare

Oj så härligt det är när det börjar bli vår! Det är faktiskt nästan ljust när jag kliver upp vid halv 6 - 6 tiden. Underbart! Man blir ju så mycket piggare! L O V E, L O V E, L O V E!
 
Helgen har bestått av kvällsbesök hos goda grannar där jag blev serverad varma mackor och fikabröd. Himla mysigt! Och i söndags var det så otroligt varmt och soligt så jag ställde ut tvätten så att den fick torka ute. Mmmmm, vilken underbar doft! Det finns ju inget bättre! Sen satte jag mig ute och läste en lång stund i solen och bara gottade mig! Sköna söndag!
 
(Usch, här kan man inte undgå att bli medveten om stenplattornas stora behov av skrubbning/rengöring... Nån frivillig?)
 
Varje dag kommer dessa sötnosar på besök och stryker längs husknuten i jakt på gräs. Ja, alltså inte sånt som man röker utan sånt som man går på. Bara så att ingen missförstår! ;) Ena killingen är väldigt nyfiken, en riktig fönstertittare! Ja, ni ser ju själva!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Häälit ti heng uut tvettin! He jåor ja ida å tå såolin sken men plötslit vart åovedri me snö å blåst! Å va golloga rådjur do haar täär, di kanski sko vil kåm in å värm se :) Poss å kram!

2013-03-06 @ 14:10:59
Postat av: Jessan

Åhhh va ljuvligt det såg ut min finaste♥ visst blir man lycklig!!! Våren är mer ä välkommen♥ Poposs

2013-03-06 @ 20:07:12
URL: http://www.missjezzie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0