Friday, I'm in love!

Nu är det helg igen och idag är det veckans bästa dag, fredag! Som Linnea Henriksson sjunger: "jag är lyckligare nu"! Har haft en fin dag. Min klass träffade ER11 (klassen över oss) idag och skolan bjöd oss på god mat och bowling. Bra start på helgen!

När jag kom hem hade jag fortfarande mycket energi kvar så då passade jag på att städa. Sen gjorde jag nåt som jag inte har gjort på länge, nämligen bakade bröd. Hjälp, vad gott det är med rykande färskt hembakt bröd!

Jag kan också berätta att jag godisstrejkar och det ska jag göra i minst en månad. Det går jättebra och jag saknar inte godiset överhuvudtaget. Kan verkligen varmt rekommendera mitt alternativ till godis (det är ju trots allt fredagsmys) och det är vita mullbär som är torkade. Fantastiskt goda, har en söt och god smak som påminner om honung. De är dessutom rika på järn!

Och med detta tips vill jag önska dig en riktigt härlig helg!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lååter såm åm do hadd in bra daa! Trevlig helg till dej med! Kram :)

2012-10-06 @ 16:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0