Bland sprutor och läxböcker

Igår var det dags att ge ett försenat bidrag till sjukvården. Närmare bestämt 4,5 dl blod. För första gången under min tid som blodgivare har höger arm inte levererat som den skulle, trots idogt grävande. Så min vänstra arm fick hoppa in och rädda situationen, phu! :) Resultatet är att jag idag går omkring och ser ut som en äkta pundare men det bjuder jag på!

Kvällen är också räddad, likaså hela helgen. Har nämligen tenta i ekonomistyrning nästa vecka. Ett jätteroligt ämne men det är mycket att hålla reda på, så jag får ligga i. Men vad gör det? Imorgon ska jag få lite plugg-belöning i form av en hårklippning, tjohoo!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Voj voj, va pickas. Men doktit tå do jeer blåod :) Ska do ha tiid ti prat me mamm na tå åm do ha så di mytji ti lesa? :)Fast he veit ja jo at do jöör :) Ha in fin kvälld å mårondaa :) Kram <3

Svar: Jag har alltid tid fö te, mamma mi! :) Kram <3
Ann-Sofie

2012-10-25 @ 19:33:12
Postat av: Jessan

Hej golli♡ Ja ventar på meir blogg jär! E så kul tå do e tibaks ijen!
Tenk att vi ska fiir nyåri tisammans; ) Voi hohoo kann knappt vent ja♡♡
POSS POSS

Svar: Jaaaa, det ska bli så himla roligt! Wohooo! :) Väntar och längtar! <3 Kraaaaaam
Ann-Sofie

2012-11-13 @ 01:04:20
URL: http://missjezzie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0