Långa promenader, glögg och höstmys

Vad är det med vatten som är så rogivande och alldeles, alldeles underbart? Jag älskar vatten! När jag åkte till Vänersborg för att handla lite mat så passade jag på att ta en långpromenad längs Skräcklan också. Ok, namnet är ju inte så gulligt men jeeez vilket härligt ställe att promenera på!
 
 
Helgen har gått åt till pyssel, stickning och allmänt mysande. Är till och med ute i riktigt god tid i år och gjort i ordning adventsljusstaken redan, tjohooo! Därför blev jag ju "tvungen" att lyxa till det med glögg och pepparkakor i lördags. :)
 
 
Idag fick det bli en riktig barndomsklassiker till middag. Gjorde nämligen makaronvälling. Åh, så gott det är (även om det inte ser mycket ut för världen...)! Och vet ni vad? Jag har blivit med skrivbord! Tjohoo, äntligen! Nu ska jag bara leta fram en skrivbordslampa och överbelamra alla lediga ytor med papper, böcker, pärmar och gummisnoddar! ;)
 
 
Nu är det dags för mig att inviga pluggandet vid skrivbordet. Ha nu en riktigt mysig kväll alla godingar där ute!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha do fått heim skrivbåoli no? Tyckt do sa e va slutsåld? Elo je it anna? Ståolan sii jo pråffsi uut :) He je bara stoderasi kvar tå :) Ha in skön kveld! Kramis <3

2012-11-13 @ 19:29:16
Postat av: Jessan

Åhh va kul att höra mer vad du gör♥ Fin ljusstake verkligen!! Va stickar du för nåt golli??
Är skrivbordet köpt på Ikea?
Poss Poss

2012-11-14 @ 00:37:35
URL: http://missjezzie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0