Vårruset ikväll

Som ni märker så har jag VERKLIGEN bloggtorka, men mitt internet-användande går i perioder. Ibland tycker jag att det är jätteroligt att blogga, ibland tycker jag att det blir betungande. Då slutar jag blogga, för jag har bestämt mig för att bara blogga när jag verkligen vill.

Ikväll ser jag dock fram emot Vårruset, trots att jag känner mig helt ur form. Träningen den senaste veckan har varit mycket begränsad och jag känner mig trött och slö, men det ska ändå bli roligt att träffa en massa folk på loppet! :) Sen får vi se om jag kommer att promenera eller jogga. Jag märker det när det väl är dags. Fast jag misstänker att jag blir inspirerad av andra löpare!

Måste visa vad jag köpte när vi var iväg till Nääs fabriker för konferens i helgen. Det är ett stooooort fat som man kan ha frukt, sallad eller vad som helst i. Passade perfekt på mitt vardagsrumsbord! :)


Foto: privat

Dessutom är jag överlycklig över att vara distributör för världens bästa hud- och hårvårdsprodukter, Nu Skin. Förra veckan löste jag in mina produktpoäng och beställde även en lera för att hålla min beställning vid liv. Detta är seriöst dom bästa produkterna jag nånsin har använt! Huden blir så otroligt mjuk och len, jag är alldeles förtrollad! :)


Foto: privat

Längst till vänster är leran jag beställde. Sen fick jag en handlotion, schampo, balsam och fotsalva alldeles gratis tack vare mina ihopsamlade poäng. Livet är underbart! :))))

Här kommer förresten receptet på mina älskade kesoplättar som jag har lovat några!


Foto: privat

Matiga kesoplättar

2 ägg
1 liten burk keso
3 msk dinkelmjöl
100g rökt skinka
½ kruka färsk basilika  (jag använder timjan istället)
1 halv finhackad rödlök
2 tsk senap

Stek dem i smör i mellanhet stekpanna och lossa kanterna innan du vänder dem. De behöver ganska lång tid på första sidan för att inte falla isär. Smaklig måltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0