Uttöjd och avslappnad

Med stor besvikelse insåg jag att min heliga timme på dagen, Biggest looser programmet, hade ställts in pga hockey. Buhuu!

Men det kom något nyttigt ut av det också. För att fördriva den extra timmen jag "tjänade" ikväll så bläddrade jag igenom mina träningsvideor och bestämde mig för att köra en timme fitnessyoga med Blossom. Det var riktigt, riktigt länge sen sist och det märks för mina muskler har blivit mycket kortare sen sist. Men vilken tur att det går att göra nåt åt det! :) Nu känner jag mig härligt lugn och avslappnad och ska avsluta kvällen med ett varmt bad och sedan krypa upp i soffan och gotta mig i den glada överraskningen som damp ner i min brevlåda idag. Nämligen en lyxig kvällslektyr; Runners World! :))

  
Foto: privat


Vill förresten passa på att tipsa om en ny tidning som snart kommer ut på marknaden. Blossom håller nämligen på att starta upp en tidning, Blossom Magazine. Ta gärna en titt här: http://www.blossommagazine.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0