Uppvärmning inför starten

Har spenderat hela eftermiddagen/kvällen bläddrandes i alla mina gamla hälsotidningar, framför allt Fitness. Vilken underbar tidning! Inspirationen flödar och jag längtar efter att kunna börja träna! Fast jag inser ju att jag får ta det lugnt i början nu, tänker inte riskera ett återfall... Men ååååååh, vad jag längtar! :)


Bild lånad från www.motionsguiden.se

Börjar förresten närma mig slutet på min bok, "Äntligen icke-rökare". Ikväll kommer jag att ta mitt sista avskyvärda bloss! För varje cigarett jag röker nu så är jag medvetet närvarande, känner efter hur varje bloss smakar, drar in röken långt ner i lungorna och analyserar hur det känns. Sanningen är att jag SER FRAM EMOT att äntligen vara icke-rökare! Det ska bli jätteskönt att slippa detta! Så ikväll när jag lägger mig så har jag rökt min sista cigarett! Jipppiiiiieeee!

Uppvärmningen inför mitt nya liv har börjat, snart befinner jag mig vid startlinjen, snart går startskottet och jag LÄNGTAR! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0