Tummen upp!

Nu är det verkligen tummen upp! Känner mig helt återställd och har t.o.m. haft lite tur idag. Hmmm, undrar om jag borde tippa lite på lotto i helgen? :)

Igår var det första gången på 3,5 vecka som jag var på gymmet. Åh, vad skönt det var! Började med 15 min cykling och 30 min rodd. Sen körde jag mage, axlar och rygg i 45 min och avslutade med 15 min stretch. Ah, som en helt ny människa.

Efter träningen var jag, i vanlig ordning, hungrig som en varg. Åt en tallrik med keso, äpple, kanel och valnötter samt två mackor med philadelphiaost, skinka och grönsaker. Kände dock att jag behövde mer protein så jag kokade ett ägg också. Mycket bättre! :)


Foto: privat

Idag började jag dagen med att byta till sommardäck på bilen. Som vanligt är jag "ute i god tid" men bättre sent än aldrig. Jag använder bilen sällan ändå, så det spelar inte så stor roll. Har köpt en garagedomkraft i år och gissa om det gick fort att byta däck i år! Wiiiee! Mycket roligare när man har ordentliga verktyg!

När det var klart så skulle jag hämta min cykel i förrådet. Grejen är att jag köpte en billig cykel från Biltema förra sommaren och var jättemissnöjd med den. Det kändes som att cykla på en pappcykel så jag har inte använt den överhuvudtaget. Därför tänkte jag sälja den, så jag gick ner för att hämta den och fotografera den. Då gick nykeln till låset av. Grrrr! Då slängde jag in den i bilen och åkte till en cykelfirma. Dom fick såga upp låset och medan det gjordes hittade jag en ny cykel! Cykelfirman sa att de kan ta in min gamla i byte. Ja tack, sa jag! Fick 1000 kr för min gamla och ska åka och hämta ut min nya cykel till veckan! Jaaaaaaaaaa! Så nu ska här cyklas minsann! Är alldeles lycklig! :))

 Gillar du att cykla? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0