Stort TACK för kommentarer och stöd

Tack!!!
Foto: Privat

Vill börja med att tacka alla er som tar er tid att kommentera min blogg, det gör det hela mycket roligare! Så STORT TACK till er!!!! Det värmer med ert stöd och allt blir faktiskt lättare när man vet att det är flera vill samma sak! :) Härligt! Vilka starka och sunda kroppar vi kommer att ha snart! 

Idag har jag min 12:e nikotinfria dag och det känns fortfarande lika härligt! Till er som följer min blogg och som också slutat med nikotineländet, så säger jag bara: Grattis! Jag hejjar på er också, ni är jätteduktiga! Visst är det skönt att kunna andas fritt och utan bekymmer igen? Gott att vara kvitt eländet! Var stolta över det! :)

Har varit ledig i helgen och det har varit så himla skönt. I går var jag riktigt alert med träningen. Först var jag på gymmet 1,5 timme och körde ett konditions- och benpass. Kändes riktigt skönt att få skakiga ben! :) Åkte hem och åt en god lunch bestående av grillad kyckling, sallad och bröd. Mmmm! Lite frukt till efterrätt, sen mådde jag som en prinsessa. När jag hade vilat några timmar så blev jag sugen på längdskidåkning så då drog jag iväg till spåret och åkte 1,2 mil också. Blir nästan förälskad när jag åker skidor, det är så himla fridfullt, jag bara njuter i fulla drag. Kolla in bilderna så förstår ni hur fint jag har det! :)



Foton: privata

Idag har jag träningsvärk i varenda muskel i kroppen så jag har tagit en riktig chill-dag. Har tagit det väldigt lugnt, spenderat en stor del av dagen i soffan. Känns riktigt slappt och soft! MYS! Nu känns batterierna uppladdade inför morgondagens jobb igen.

Det som är mest inspirerande för tillfället är att jag märker att jag har byggt muskler redan. Det gör mig jätteglad för det är muskler jag vill ha! Wiiiieee! Mest märks det på armarna, benen och rumpan. Vänta bara, snart har jag en nice, firm bottom (som Spike i Notting Hill, hahahaha)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0