Still alive

Som ni märkt vid det här laget så har jag tagit en lååååååång semester från bloggen. Semestern kom i vägen och efter den har jag inte orkat eller haft lust att blogga eller läsa bloggar. Allt går i perioder. Dessutom föll jag tillbaka till rökningen under semestern och tampas fortfarande med det, så därför vill jag inte blogga på min "sunda blogg". Det skulle kännas som hyckleri. :)

Men nu har jag stilla börjat tränat igen och det kommer att medföra ett slut på cigaretterna så småningom och det ser jag fram emot!

Tänkte dock titta in och berätta att jag till slut vågade klippa mig kort! Har funderat på det länge, men inte vågat men nu är det gjort! Så här blev det!

 Långt på ena sidan

 Kort på andra sidan

 En assymetrisk variant

Så, nu har jag visat min förändring som skett i sommar! Det kommer flera! Många tankar och planer, men jag berättar mer om dem vart eftersom jag förverkligar dem! Ha nu en riktigt skön höst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0