Status uppdatering

Har inte haft inspiration att skriva något här på några dagar och känner inte för det idag heller. Tänkte dock ge en kort statusrapport.

Idag är det Dag 27 i mitt nikotinfria liv och det går fortfarande bra.



Träningen går också bra. Går till jobbet nästan varje dag samt tränar på gymmet 2-4 ggr per vecka, beroende på hur jag jobbar. Mitt hälsosamma mat-intag går dock sådär just nu. Varje helg har jag ätit både chips/ostbågar, godis och choklad. Känner i hela kroppen att den inte blir glad... Får huvudvärk av sockret och känner mig uppblåst och allmänt ofräsch av chipsen. Men men.. Jag får koncentrera mig på att jag faktiskt har slutat röka och att jag tränar ordentligt nu, annars blir jag ju deppig... :)

I helgen har jag dock 2 dagar ledigt på raken så då ska jag sätta mig ner och planera in lite friskare matvanor. Var sak har sin tid! :)

Önskar er en trevlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0