Semester!

Japp, det är sant! Men jag har inte riktigt fattat det ännu! Tror nånstans att jag ska på jobb imorgon... :) Fast det ska jag INTE! :D Har dock varit till jobbet idag, men inte för att jobba utan bara för att lämna lite Nu Skin produkter som några kolleger hade beställt. Kändes rätt skönt att bara få promenera ut därifrån igen.. Hihi! :)

Har haft en bakdag idag och bakat lite bröd. Sedan testade jag även Paolo Robertos recept på Pasta el forno. Det blev helt sjukt gott! Tycker att ni ska testa det! Mums! Receptet till pastan hittar ni här:

http://www.recept.nu/1.118111/paolo_roberto/kottfars/pasta_al_forno

  
Foto: privat

Nu längtar jag bara efter sånt där härligt väder som det var förra helgen! Sol och bad! Och till veckan åker jag hem till familjen! Ska bli såååå roligt!


Foto: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0