Ny dag någon annan dag

Nä, det blev inget plugg, kunde inte samla tankarna tillräckligt för att koncentrera mig.... Inte så bra, men det kommer nya dagar.

Däremot tog jag en långsam promenad på eftermiddagen och njöt av det vackra vädret. Åh, vad det gjorde gott! Längtar dock enormt mycket efter att få börja träna igen så jag fick kämpa lite för att inte börja pinna på under promenaden. Hade lovat mig själv att inte bli svettig och inte andfådd, för att inte få en ny släng av förkylningen. Väldigt härligt att få lite frisk luft!

Foto: privat

Idag blev det blodpudding till lunch/middag. Är blodgivare och mitt blodvärde hade sjunkit sen sist så sjuksköterskan tyckte att jag skulle äta mer järnrik mat för att tanka upp lagret lite. Och så är det ju faktiskt rätt gott också, när jag väl lärt mig att steka dom knapriga! :) Lingonsylten var slut, men det gick lika bra med svartvinbärsgelé...

Foto: privat


Fortsatte kvällen med en fruktsallad och en kopp te (ingefära och citron, en av favoriterna just nu) med gojibär. Har precis snubblat över en ny favoritblogg, som handlar om träning och kost, så denna goda idé fick jag faktiskt från hennes blogg och det var riktigt gott. Dessutom lär gojibären vara ett av de mest näringsrika livsmedlen på planeten – fullpackade med viktiga aminosyror, mineraler, vitaminer och antioxidanter. Gissa om jag blir frisk nu! :)

Nu ska jag ladda på sofflocket med en påse choklad så att jag orkar jobba imorgon. Håll tummarna för mig! Önskar Er en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0