Men vad är det här?

Urk! Är sjuk för andra gången i år. Jag har varit mer sjuk i år än tidigare i hela mitt arbetsliv typ. Så himla frustrerande!!!! Jag hinner inte vara sjuk nu. Jag har inte råd att vara sjuk nu. Jag har inte lust att vara sjuk nu.

Gaaaaaaaaaaaa!

Istället för att ligga som en lealös docka på soffan och proppa mig full av glass (sägs vara bra mot halsont har jag hört) så hade jag kunnat jobba, plugga och träna. Nu orkar jag ingenting, annat än att glo på meningslös tv som Xena - krigarprinsessan, Smallville, Alla älskar Raymond och That 70´s show. Jösses, blir ju deprimerad av detta... Men! Efter regn kommer solsken, eller hur?

Lovar att jag snart ska återkomma med ett ordentligt inlägg snart igen. Ska bara tycka synd om mig själv en liten stund till... :)) Tror bestämt att det får bli en piggelin till, kan snart inte svälja igen. Frysen, here I come!


Kommentarer
Postat av: Christian

Vitsen med att vara sjuk är att man lär sig uppskatta när man INTE är det..:P



Den som uppfann sjukdomarna var riktigt smart.



Ligg du där och sörpla i dig piggelin som håller på att smälta, sov lite, se på tv, gråt lite över hur hemskt du tycker att du har det.

Varför inte dricka lite öl eller vin ikväll?

Är man sjuk kan man väl lika gärna få njuta av det? :P



Ha det bra!!!

2010-12-10 @ 11:01:03
URL: http://www.dunderbar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0