Läkarbesök och yogisk frukost

Var till läkaren tidigt imorse och det gick snabbt och smärtfritt. Blev som förväntat sjukskriven även idag, men jag känner mig redan mycket mycket bättre! :) På vägen hem gick jag en omväg, för att få lite frisk luft och energi i benen. Det var otroligt skönt och efterlängtat! Började fantisera om alla möjliga olika träningspass jag ska planera in så småningom. Funderade t.o.m. på att göra ett gästinhopp på Taekwon Don bara för att hälsa på och kolla läget. Kommer jag att komma ihåg nånting längre? Tror inte ens att jag kommer ihåg Chon Ji Tul, det första mönstret man lär sig.... Illa, illa.... :) Så det hade definitivt vart roligt att gå dit på en träning och friska upp minnet lite! :)


Foto: privat

Ska också köpa ett 10 ggrs kort på något gym så att jag kan gå på boxnings- och bodycombat-passen för det är verkligen min typ av träning, brutalt och rejält svettigt. I like! Ska gå ett varv i skogen imorgon om jag orkar, för att titta hur det ser ut. Med lite tur går det snart att börja springa på dessa härliga stigar. Vårruset närmar sig med stormsteg och jag är helt ur form... Men jag ser ändå fram emot det. Nu kan det faktiskt bara bli bättre!

Idag blev det en riktigt yogisk frukost med A-fil, apelsin, kiwi, solroskärnor, linfrön, gurkmeja och ingefära. Smaskens! Härligt med riktigt god och bra energi på morgonen.

Foto: privat

Efter frukosten lyckades jag faktiskt plugga nästan 3 timmar idag! Wow! Första gången på lite drygt en vecka, men det är bättre än ingenting. Imorgon ska jag plugga minst 5 timmar och på fredag kör jag 8 timmar. Nu är det no mercy som gäller, för högskoleprovet är på lördag. Håll tummarna för mig! :)

Kolla in min raring, Tindra. Detta tog jag imorse. Hon gillar att ligga med huvudet fastklibbat på lampan, det värmer så skönt, tycker hon.... Hihih... Mitt andra hjärta hittade jag i klätterträdet. Dom brukar aldrig ligga där, men nu mös Ofelia därinne med Hälge. Mina hjärte-gull! :)


Foto: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0