En minisemester är bra att ha

Har varit ledig i helgen, förutom att jag blev inkallad igår, alltså lördag, för ett 4-timmars pass. Så jag passade på att förlänga min ledighet lite. Tar ut semester på måndag och tisdag och sedan är jag vanligt ledig på onsdag och torsdag. Detta betyder att jag har 5,5 dagars ledighet! Wihooooooo! Helt underbart!

Helt plötsligt fick jag lust och ork att göra en massa saker så dagen har gått i ett enda huj! Började med ett besök på Torp och därefter en långpromenad och en lunch. Håll i er men jag har faktiskt ätit blodpudding (!) och bacon idag, det var faktiskt helt ok. :) Fortsatte med att städa ur torrvaru-skåpen i köket och sortera bort det som blivit gammalt. Har solat, tagit ett varmt bad och tvättat kläder. Nu har middagen precis slunkit ner och ikväll ska jag festa med en varm fruktsallad med lite mörk choklad på. Vilken underbar dag! :)

Smarrigt värre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0