En kreativ dag

Dagen började med 35 min lugn morgonjogg i skogen följt av en lång härlig söndagsfrukost. Vilken skön kickstart!

 
Foto: privat

Vilken lycka att ha naturen precis runt hörnet! Skulle aldrig klara av en vardag utan naturen inom räckhåll, som den lantis som jag är. :) Nu på våren blir min längtan efter en egen stuga alldeles outhärdlig! Åh, vad jag längtar efter en trädgård att påta i. Det är ju så himla meditativt! Men tills den dagen kommer så tager jag vad jag haver! :)

Efter kickstarten på morgonen stannade jag av i soffan efter frukost. Försökte göra några försök att komma igång med något vettigt men utan resultat. Men några timmar senare fick jag igång maskineriet och började rensa ur min lilla garderob och när det var klart fortsatte jag med den stora. Slutade med en storstädning eftersom det ska in folk i lägenheten i morgon och greja med ventilationen. Hej vad det gick! Men med tungt hjärta insåg jag att jag knappt har några kläder kvar överhuvudtaget, förutom några noppiga, ynkliga tygstycken. Jag hade nämligen bestämt mig att alla kläder som är trasiga och utnötta ska slängas.... Så nu måste jag ut på klädjakt! Ser lönen flyga iväg innan den ens hunnit in på kontot.... :) Men det är VERKLIGEN på tiden, för jag köper aldrig kläder... Dags att göra nåt åt det. Det blir en lång gå-i-affärerna-dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0