En kalori-rik afton

Denna vackra dag har jag spenderat inomhus, med näsan i boken, för att försöka komma ikapp lite av det jag har missat. Idag har jag satsat på NOG, dvs den matematiska/logiska delen av högskoleprovet. Det här är också den absoult svåraste delen för mig. Har läst det teoretiska avsnittet i boken och gjort några gamla prov. Vi får väl se hur långt det räcker, men jag hoppas att jag lyckas hålla huvudet kallt imorgon. Ni får hålla alla tummar för mig under dagen! :)

Var riktigt sugen på något gott och proppfullt med kalorier idag så jag har gjort en kall skaldjurspaj samt en choklad/jordnötskaka till efterrätt.


Foto: privat

Det var väldigt smaskens, men också väldigt mäktigt! *rap*

Nu är det dags att ta kvällen och påbörja den mentala förberedelsen för imorgon. Ha en riktigt härlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0