Dagens "push through"

Har träningsvärk idag... :) Känns gott, ett kvitto på att jag har rört på mig. Därför trodde jag inte att jag skulle klara av göra nåt idag, förutom att promenera till och från jobbet. Men gissa vad? Paolo Robertos ord förföljde mig när jag kom hem; "en kvart om dagen.... "

Provhoppade lite för att känna hur det kändes; det gick bra så länge jag inte försökte mig på upphopp. Ok, tänkte jag, hopprep i 15 min. Och jag gjorde det! :) Dessutom blev jag så glad över att jag körde en kvart trots träningsvärk så jag blev tvungen att fira med några armhävningar, plankan; jag grävde t.o.m. fram mina hantlar och körde några olika armövningar samt stretch. Wiiieee! Känns gott att få skriva upp det i min träningsdagbok.

 "Haaaaaaajjjja!"
Foto: privat 

Jag skrev det igår och jag skriver det igen:

Den bästa träningen är den som blir av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0