Hej vad det går!

Idag har jag anmält mig till Högskoleprovet! Wiiiiieeee! Tänk att jag fick rumpan ur vagnen, äntligen. Provet går av stapeln den 24 oktober så nu ska jag börja plugga inför provet. Har beställt boken "Den kompletta guiden till Högskoleprovet" så att jag åtminstone ska ha en liten chans. Sen ska jag göra om det till våren för att försöka bli ännu bättre! :) Så nu ska här gnuggas hjärnceller! :))



Har äntligen kommit igång med träningen också, men som alltid är jag "en smula" otålig. Vill ju ha superkondis och starka muskler direkt. Inte jobba upp dom, little by little, utan jag vill ha resultat NU, MED DETSAMMA och gärna IGÅR! Försöker verkligen att lära mig att tänka om, ha tålmod och jobba långsamt, men.... Jag får helt enkelt göra så gott jag kan! Men OJ, vad skönt det är att ha träningsvärk, att vara trött i kroppen och inte bara i huvvet! :) Jag borde kanske göra detta till en träningsblogg istället för att peppa mig själv.. hmm.. tja, varför inte? Äh, vi får väl se, det får bli vad det blir av bloggen. En salig blandning som vanligt!

Nu ska jag sätta mig och bläddra i min bok en stund innan det är dags att krama kudden!

PS. Jessan, jag dansar i mitt vardagsrum, det går alldeles jättebra! Jag kan bränna DVD:n till dig tills vi träffas! (Ytterligare en orsak till varför vi borde göra det snart! Hihi! )

Kommentarer
Postat av: Jessan

herrejösses så flitig du är min vän!! plugga,,usch men men,,det kommer ju nåt gott av det!

hahah ja e ju som du ,,vill ha resultat för en kvart sen o dé jobbigt eller om man e lat har inte kommit underfund me vilket av det d är ännu,,men jäklar va kul d va zumba! tack för erbjudandet men olaglig som ja e så;) kom på en bättre anledning så vi kan träffas snarrrrrrrrt!!

saknar dej så!!!

puss puss

2009-09-09 @ 20:41:19
URL: http://missjezzie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Alltså, Matte B?! Nu måste du berätta mer? Är det distansstudier? En kurs? Flera kurser? Vad ska du ha det till? Och framför allt: ÄR DU FRÅN VETTET MÄNNISKA?! Vet du att Matte betyder MATEMATIK? Siffror, kvadratrötter, integralkalkyler, sannolikhetslära, bråktal... eller det kanske bara är jag som är allergisk mot sånt? :-) Nåja, med din entusiasm och visdom så lär det ju inte bli några problem.

2009-09-10 @ 21:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0