Äntligen moster!

Nu har min lilla syster och hennes sambo äntligen fått sin lilla bäbis! Det blev en liten tjej! Wiiiiiieee! Ska bli sååååå himla kul att åka hem och snusa på en ny bäbis! Det har hänt mycket hemma så jag längtar verkligen tills jag ska åka hem. Ny bäbis, de ska även flytta till ett hus, min andra syster har tagit en ny kattunge, lilla mamsen har renoverat hemma etc etc! Längtar, längtar, längtar! =)

Blogg tuffsystrar :TUFF- systrars babyblogg, Varför dreglar bebisar?

Annars har det väl inte hänt så jättemycket. Jag har köpt nya skor, jättecoola!

  Mina sommarskor

  Katternas sommarträdgård har vuxit till sig, haha!

Imorgon ska vi, några från jobbet, åka till Kalvön och promenera lite. Kalvön är ett naturreservat i Bokenäset, himla härligt att gå där! Det ser jag fram emot! =)

Och glöm nu inte att kolla in min älskade väninnas blogg, hon har jättefina smycken etc som hon säljer och nu har hon även fått en gravyrpenna, så hon kan gravera också. Sååå himla coolt! =) Gå HIT, nu!

Kommentarer
Postat av: Jessan

GRATTIS MIN LILLA MOSTER;)

va mysigt va!! hihihihi!!

förstår att du längtar hem nu vännen! skulle så gärna vilja följa me dej!

dom skorna var typ tooooksnygga!! var köpte du dom?

sen vill jag tacka dej för att du gör reklam för mej älskade vän!! djupt tack från mitt hjärta!

puss o enm massa kärlek!

2009-05-16 @ 10:30:29
URL: http://missjezzie.blogg.se/
Postat av: Jansson

Inte konstigt att du längtar hem.....Skorna är ju klart häftiga!!!

2009-05-16 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0