Meh!

Vad ni är duktiga på att läsa min blogg men kassa på att lägga kommentarer! Kom igen nu, det är mycket roligare att skriva i sin blogg om man får lite kommentarer också. Så skärpning, tack! :)

Idag snöar det som om himlen hade betalt för det. Jösses vilka mängder som sprutar ner! Jag som började få vårkänslor så smått.... *suck* En kollega från Göteborg kom till Uddevalla idag och hon berättade att de höll på att plantera tulpaner och krokusar (eller var det penséer?) vid Nils Ericsons terminalen (bussterminalen) idag... Hej och hå! Stackars blommor, dom får en chock direkt!

  Snöflingor ute. Men märk väl att bilden är tagen strax efter 18 idag och det är fortfarande såhär ljust ute! Ljuvligt! :) Kommer dock på mig själv att gå omkring och nynna på "it´s a hollly jolly Christmas, lalalaa"

  Snöflingor inne. Nu är alla snöflingorna ditmålade. Vad tycks? Själv är jag nöjd med resultatet. Är ganska stolt över idén och resultatet. Det finns naturligtvis mycket kvar att önska av teknik och tillvägagångssätt vid målningen men för att vara mitt allra första projekt, så gillar jag det. Dock saknar jag en vardagsrumsmatta. Slängde ut den förra då den var fläckig och sunkig. Hoppas jag hittar nån fin matta snart, som jag kan gräva ner fötterna i! :)

Har förresten köpt ett x antal svarta ramar för ungefär hundra år sen som jag har tänkt fylla med egna fotografier. Nu när jag äntligen har sorterat upp fotona så kan jag sätta mig ner i lugn och ro och bläddra i albumen och se vad jag kan hitta. Kanske blir det mitt nästa projekt?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker dina snöflingor är kalasfina! Jätteduktiga du :-) Bamsekram - självklart ska du få sitta på pallen haha

2009-03-12 @ 20:44:50
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :) Var ett tag sedan man hörde av dig nu. Du svarade ju aldrig på mitt senaste mail ;)

Fina snöflingor! Jag vill också måla på väggarna i min framtida lägenhet/hus.

Jag råkade tyvärr ut för en bilolycka igår så jag är lite grogy i huvudet nu men min kamera är en Canon EOS 400D och objektivet som användes vid Nordens Ark-bilderna var nog mitt zoom-objektiv, 80-200mm. Hoppas att allt är bra med dig :)

Kram

2009-03-12 @ 21:56:16
Postat av: Becka

Åhå så he a komi så pass myki snö i Uddevalla, nå he kan jo vara ade snön som ska ta bort snön ni had innan. Bruk ju allti kom na toki. Å snyggt vart ju vardagsrumme, du får no vara stolt! :)



Minns sjölv ho tråkit e var tå man såg att folk läst eins blogg men väääldigt sällan la naan kommentar, he sporra int ein direkt. Så täfö fösökar ja lägg naan kommentar på tem bloggar ja läser nufötiin.

Ha det gött! Vi höres! Kram

2009-03-13 @ 19:09:05
Postat av: anneli

Tjo!!! välkommen tillbaka!! Det var inte igår...tack för komplimanger...jo, jag är såååå nöjd med kameran!! Och tuppen också faktiskt...inget jag känner att jag ska göra serietillverkning på...om jag säger så...Så fint du målat i lägenheten! Snacka om kreativ!! Sorterat i foton....dubbelsuck x pi!!!

2009-03-13 @ 23:34:17
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så stilrent och fint du har det nu!! Riktit tjusigt! Jag blir inspirerad att börja renovera lite i mitt sovrum... har börjat titta efter tapeter.. Höres. Kramar

2009-03-14 @ 12:10:06
Postat av: Lotta

hej gumman! Du är så duktig!Det är ju inte så kul att göra det själv men känns 1000 ggr bättre när det är klart :)

Vet du- du bor granne med min svägerska nu :) Lustigt! Ses snart!

Ps Jacken hälsar och tackar för uppmärksamheten :)

2009-03-15 @ 17:57:56
Postat av: Jessan

åhhh va roligt!!! ja dock inte med snön för nu e man less alltså, ja vill ha vår nu!!! men nynna julsånger??? hellloooooo!! hahah ja tror ja skrattar ihjäl mej!!!;)

alltså det blev ju så fint i ditt vardagsrum alltså!! du e så duktig vännen min! o fotona ,, ja säger bara grattis för ja vet hur länge du pratat om detta!! så JA ÄLSKLING DET ÄR DITT NÄSTA PROJEKT!!!

idag har vi klarblå himmel o sol o 8 plusgrader!! mysit va!!!

PUSSAR

2009-03-17 @ 11:28:31
URL: http://missjezzie.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag ser fram emot ditt mail ;) Tänkte bara säga att allt är OK med mig! Slog bara upp ett hål i hakan :) Hoppas du har det bra. Kram

2009-03-17 @ 21:54:48
URL: http://.blogg.se/
Postat av: Jessan

Hhahahha jaa vi e så duktiga du o jag!! Men hade gjort vad som helst för att få se dej i din 120km trampning;) hhhahahah tror ja skrattar ihjäl mej!!

puss på dej!

2009-03-18 @ 16:44:52
URL: http://missjezzie.blogg.se/
Postat av: Jessan

väntar på vårblomme foton från dej min ängel!! så kan vi ju fortsätta att ringa om varann för de e vi fasen bäst på!!!

puss o love

2009-04-06 @ 22:12:45
URL: http://missjezzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0