Lycklig!

Ja, det blev jag alldeles nyss! Jag har vunnit!!!! Över dumma skruvar! =) Det är nämligen såhär. Jag håller på att renovera i min lägenhet och det har nu stått stilla huuuuuuur länge som helst eftersom jag inte har lyckats få bort en "hållare" för micron. Den som bodde här innan mig har satt upp en hållare för micron i köket och dragit skruvarna runda (mer eller mindre) och det har varit helt omöjligt att få bort dom. Har verkligen försökt allt, skruvat, grävt, använt bandsåg.... ALLT! Grrrrr! Men! Idag var jag och köpte mig ett set med ORDENTLIGA verktyg och nu har jag vunnit över dessa förbenade skruvar. Lyckades efter många om och men att skruva loss tre, den sista sågade jag av. Wiiiie! Hurra för mig!

  Värsta proffs setet =)

    Jag vann över dom dumma skruvarna!

Så nu är jag på G igen! Inspirationen återkom. Har nu mailat Akelius igen bara för att kolla att det fortfarande är ok att jag hämtar ut grejer, fast det tror jag att det är. Fast jag vill vara helt säker så att jag inte står sen i färgaffären och ser dum ut.. Haha. Detta har jag åstadkommit hittills...
      Sovrummet

    Toan, före och efter

Nu är det som sagt kökets och vardagsrummets tur! Wieee! Har en massa funderingar på hur jag ska göra det, vilka färger och sånt. Vi satt och pratade om det på lunchen idag så därför känns det lite mer inspirerande nu också. Skoj skoj!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ÅHHHH va roligt, nu längtar jag verkligen efter mer före och efter bilder! Hoppas resterande jobb går i medvind :-) Puss å kram

2008-09-04 @ 22:52:55
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: madde

haha, jag bor oxå hos akelius :)

2008-09-05 @ 06:27:54
URL: http://alskadehem.blogg.se/
Postat av: Lotta

Redig tös som fixar o fejar! Jäkligt skönt när det är klart men resan dit är väldigt rolig! Ge mig en pyts med färg o en pensel any day! :)

2008-09-08 @ 00:12:22
Postat av: Mamma

Tjenare fotografen! Fina bilder du fick. Nu har jag knyckt ditt recept. Här ska bakas! Kram.

2008-09-08 @ 10:23:27
Postat av: aneli

ohhh my good!!! Här lyser flitens låga ser jag....dubbelsuck...om jag ändå hade din energi i hemmet! Renovering, matlådor, träning....ja, jag säger då det! Snyggt som bara den blir det också! Fina höstbilder!

2008-09-09 @ 09:31:37
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Postat av: Jessan

du är så duktig min alldeles goaste vän;)

ja ska blogga lite i helgen o hoppas du me ska!

tack för senast i telefon;)

puss i miljoner

2008-09-12 @ 10:28:20
Postat av: Jenny

Hur går det i köket kära vän?? NYFIKEN :-D

2008-09-14 @ 07:56:45
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tihi har nominerat dig i min blogg :-)

2008-09-14 @ 21:53:06
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0