Jag är en hejare i köket!

Haha, ja så kan man faktiskt se det! Renoveringen går framåt med stora steg nu. Hinner inget annat än jobba och renovera. Jag har nu bredspacklat klart, slipat (städat 3 ggr pga allt damm) och idag satte jag upp väven! Gissa om jag är nöjd, tror att det blev kanonbra! Tror inte jag fick en enda bubbla i väven, men det återstår att se imorgon när det har torkat ordentligt. I sovrummet fick jag hjälp att sätta upp väven men denna gång har jag gjort allt själv från skrätch, haha! Wiiiie! Kvinnor kan! =)

  I en annan del av Uddevalla

Så, detta var allt jag hade att komma med, nu ska jag slänga mig på soffan en stund. Just det, fick en utmaning av Jenny, som jag ska ta itu med nu!

FEM SAKER I MIN FRYS:  Matlådor till förbannelse, wookgrönsaker, mammas svartvinbärssaft, bär (hallon, jordgubbar och blåbär) och räkor.

FEM SAKER I MIN VÄSKA: Plånbok, telefon, Försvarets lypsyl, halstabletter och tuggummi.

FEM SAKER I MIN GARDEROB: Byxor, tröjor, trosor, bh, strumpor kanske?

FEM SAKER I MIN BIL: CD skivor, mynt, Sverige karta, Första hjälpen väska, Bra-att-ha-grejer

Det var det. Nu vet ni vad jag gömmer lite var stans. Då måste jag ju också utmana någon. Hmmm, jag vill veta vad Jessan, Anneli och Sofie har i sina gömmor.

Nu är det seriös soffliggning som gäller!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är såååå duktigt - å rätt har du i att kvinnor kan! :-D Kul att läsa vad du har i dina gömmor! Kram å trvligt soffmys hihi...

2008-09-15 @ 21:36:43
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: anneli

dra på trissor, vad du är duktig!!! Är jag superimpad, eller är jag superimpad.....så skulle jag aldrig få till det! Du är girlpower personifierad!! Utmaning....ok,men kanske inte idag...får se....tänkte mig i säng 22.00.....seee yaa

2008-09-15 @ 21:46:40
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej tjejen! En fråga till dig som bor ganska nära. Vet du om det finns en butik i Lysekil som heter Millimeter Design? Se denna länk: 2008/10.pdf" rel="nofollow">http://www.vastkustkuriren.com/nr42008/10.pdf Jag letar galet efter kudden hon håller i på bilden! :-) Kram på dig

2008-09-21 @ 08:46:29
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0