Smygtitt!

Nu har jag varit ledig i två dagar och jag hade gärna varit ledig en vecka till eller så. Herregud, vad dagarna går fort! Jag skulle lätt kunna ta tjänstledigt ett år för att hinna med allt jag vill.. Hahaha!

Igår sov jag länge, var ut på långpromenad, städade och lite sånt. Idag har jag varit ut på långpromenad, styrketränat en timme, varit och handlat, tvättat kläder, lagat middag och bara tagit det lugnt.

När jag var ute på min skogspromenad så fick jag med mig lite granris också. Detta använde jag till mina balkonglådor, så att silverekarna skulle få sällskap. Såhär höstfint blev det:

 Härliga höst

Har försökt ta lite bilder av vardagsrumsväggarna men det var så soligt så det blev inte så bra, men ni ska få en smygtitt.

  En herrans många lager tapeter

  Barskrapar dom små väggarna

  Bredspacklar inte i vardagsrummet

  Här syns lite av mina snöflingor; solen vill också vara med på ett hörn..

Jag är ännu inte klar, ska måla snöflingor även på andra sidan väggen, men just nu har jag ingen lust så jag ska hitta inspirationen innan det blir av. Dessutom ska det upp fler tavlor på väggarna men det är så svårt att bestämma sig hur allt ska sitta. Haha!

Nu blir det en kort blogg idag, ska snart lägga mig och läsa en stund. Ska upp tidigt imorgon. Sov så gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va fint du gjort!!! Duktiga duktiga du! Jättetufft med snöflingorna, kul idé :-) Kram från en hes Jenny

2008-11-18 @ 20:46:01
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Jansson

Vilket jobb du gjort!! Tänk om man hade hälfen av din energi..... Häftigt det var med snöflingorna.

2008-11-18 @ 21:52:45
Postat av: Becka

Sidubara va du varit duktig! Ser ju hur vackert å läckert ut som helst i ditt vardagsrum. Å busiga Ofelia e me på ett hörn åxå. ;) Bra jobbat tjejen! kram

2008-11-19 @ 09:58:57
Postat av: Lella

Hej vännen. Nu har jag hittat hit, tack för att du meddela adressen. Jag ska svara på ditt mail bara jag får tid. Flickorna (ja det blev en flicka till - Fanny) har somnat nu så jag ska bänka mig vid TV'n. Va du e duktig med renoveringen. Kramar <3

2008-11-19 @ 20:15:49
Postat av: anneli

Så fint med flingorna! Gör du dom på frihand? Javisst, håller med dig - ett tjänstledigt år hade varit bra! Vilken härlig helg det har varit med sol och frost - full fart mot julen!

2008-11-23 @ 23:02:03
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Postat av: Sofie

Glad lillajul! (Du har väl inte glömt att vi firar det här i Finland i kväll?)

2008-11-29 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0