Nygraderad

Har inte haft tid, ork eller lust att blogga på ett tag, men nu ska jag plita ner några rader tänkte jag. Förra veckan gick som vanligt i jobbets och träningens tecken. I fredags hade vi graderingsläger och på lördagen fortsatte lägret hela förmiddagen. Sen hade vi lite lunch och sedan var det dags för graderingen. Det gick bra och jag fick mitt gröna streck! =) Jihooo! =)

Igår jobbade jag och när jag kom hem så fick jag äntligen tummen ur och städade. Så skönt att få det gjort. Passade även på att plantera om och sätta ut mina solrosor och tomatplantor och dom mini smultronplantorna. Bristen av omsorg i år har lett till att dom är rätt så klena allihopa så vi får väl se om dom tar sig eller inte. Vi får hoppas på det bästa. Sen sådde jag även lite sommarblomster, även om det är i senaste laget kanske. Fast då får jag förhoppningsvis njuta av blommorna längre in på sommaren istället, om dom orkar komma upp. Men nu börjar det bli fullt på balkongen. Ska bara fixa lite luktärter som ska få klättra längs ena sidan också. Katterna bröt av lite av prästkragarna men dom passar bra som dekoration inomhus också... Hihi!

     


Sen har jag varit ut och gått ganska mycket. Häromdagen var jag ute och gick Strandpromenaden med Ylva. Uddevalla är verkligen så himla vackert! Kolla!

     


Idag är jag ledig och har inte gjort så mycket annat än tvättat kläder och pratat en stund med min lilla gumma Jessan på telefon. Tänkte att jag ska ta en promenad nu och sen sätta mig och läsa lite i dykboken. Kursen börjar ju på torsdag! Wiiiiie! 

Ha en fin dag folkens!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till graderingen!! Visst är det underbart att få fixa fint på balkongen? Man blir ju så lycklig :-) Skulle vilja måla en sten å ha där! Kram

2008-05-12 @ 15:08:35
URL: http://vitre.blogg.se/
Postat av: jansson

Stort grattis till graderingen!!! Plugga ordentligt till dykkursen så fixar du det lätt med!!!!

2008-05-12 @ 17:29:15
Postat av: anneli

Grattis till graderingen! Dykkursen är på G ser jag. Fixar du lätt som en plätt! Det blir en underbar sommar för dig - många dyk i soligt väder, med bra sikt under ytan :)

2008-05-12 @ 22:48:35
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åååå, så fint du har det!

2008-05-14 @ 12:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0