Utmaning av Jenny

Fem saker på din Att-göra-idag-lista

1) Gå ut och promenera
2) Plugga inför kommande dykkurs till veckan
3) Kanske träffa en vän
4)Göra matlåda tills imorgon
5) Tvätta kläder


Vad gjorde du för 10 år sedan?

Jobbade på Restaurang Furulundsgården på Åland.


Ställen du bott på?

Kantlax
Hirvlax
Jakobstad
Pargas på 2 adresser
Åland på 2 adresser
Gudvangen
Andenes
Branäs på 3 adresser
Lofsdalen på 2 adresser
Lysekil
Fiskebäckskil
Strömstad
Uddevalla

Hmm.... Har säkert glömt nåt, men kommer inte på nåt mer för tillfället...


Fem saker du skulle göra om du blev biljonär?

1) Köpa hus, sommarstuga, semesterhus på sydligare breddgrader
2) Dela med mig till min familj så klart
3) Betala bort alla lån
4) Skänka bort stora summor till dom som jobbar med utsatta djur
5) Säga upp mig från mitt nuvarande jobb och istället bli voluntär för nåt vettigt


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va roligt att läsa :-) Jag ligger visst i lä vad det gäller antal ställen man bott på haha... Kram!!

2008-06-29 @ 17:32:22
URL: http://vitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0