Vardagen

Jag vet, jag vet, jag har inte skrivit på länge, men det händer inte så mycket roligt i mitt liv just nu faktiskt.

Har varit ute och gått några vändor med min lilla Ylva, jobbat och slitit som vanligt, börjat träna lite smått igen, men bara för mig själv, jag har fortfarande sommaruppehåll från Taekwon don. Räknar ner tills semstern när jag äntligen får åka hem till de mina i min lilla by och bara vara. Jag har 8 arbetsdagar kvar... Seegt!

Var och färgade ögonfransarna idag igen. Gött att ha det gjort till semestern. Var också och kollade på en lägenhet på Bohusgården, men tror inte att den är så intressant. Den kommer att stamrenoveras (få fönstrena utbytta) inom 5 år, vilket gör att hyran kommer att sticka iväg, det luktade ingrodd rök i lägenheten, badrummet var tyvärr väldigt sunkigt, spisen var från 1800-talet och det saknades fläkt. Dessutom får man inte installera nån heller, förutom en kolfilterfläkt. Alla vitvaror måste bytas ut och man gick ut på balkongen från sovrummet. Det mesta kändes fel med den så jag letar vidare. Min tur kommer så småningom...

Nu ska jag ta my sorry ass och placera den i soffan och sitta där och fundera över livet.

 En liten hälsning från mig och mina underbart ljuvliga liljor!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va fin du blidde :-) Så du åker snart? Hur länge blir du där - datum? Vore så skoj om vi hann säga hej! Kram på dig

2008-07-14 @ 21:42:10
URL: http://vitre.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi är där samtidigt då ju :-D Vi kommer den 25:e, kika in när du ser en svart Merca på tomten hihihi... Puss å kraaaam

2008-07-14 @ 22:09:19
URL: http://vitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0