Besta ansofie, jete besta ansofi

Ja, så skrev min systerson, Kevin,  till mig häromdagen. Blir man inte alldeles varm i hjärtat då? =) Mosters lilla gullunge!

Annars har jag inte så mycket att berätta idag. Har jobbat hela dagen. Halva dagen var jag på kurs - Stresshantering. Det är intressant med kurser. Jag gillar tanken på att Tankens makt är stor, för jag är helt övertygad om att det är sant. Har själv börjat tillämpa det den senaste tiden och märker resultat. Spännande! En bok som är värd att läsas är Kay Pollaks "Att välja glädje". Han skriver en hel del tankvärda saker den mannen.

En annan bok jag ska börja läsa nu, är min dykbok. Den kom idag. Nu är det snart bara två små veckor kvar tills jag ska börja på dykkursen. Jihoooooo! Vad jag väntar och längtar! Ska bli så satans skoj! Snart kommer jag att börja utforska "den undre världen", hahahahaha! Om nån vill dyka sen i sommar så är det bara att säga till, jag är på!

Annars har det inte hänt nåt av större värde idag. Var ut och gick efter jobbet. Kom på att jag saknar fårskallarna i hagen och hoppas att dom kommer dit snart.

 


När jag kom hem, körde jag lite coreträning och armhävningar. Vill verkligen ha starka armar i sommar. VILL HA! =) Kan man köpa såna, månne? Hehe! Nu ska jag snart krypa ner i ett varmt bad och sen avsluta med en liten whiskey ikväll med, banne mig. Sov som en prinsessa i får natt juh! Så, ja, Anneli, det är verkligen värt att prova! Jag lovar! =)

Njut av kvällens sista solstålar nu, imorgon kan dom vara borta!

Kommentarer
Postat av: anneli

Go'morgon! Eller förmiddag...provade det där med whisky och bad i går ;)Stresshantering...hade behövd lite coaching i det, veckan som gick....Tankens makt, håller med - man skulle behöva ha en Pollak i bakfickan som påminde om lite av varje, löpande under dagen....
Coreträning och armhävningar - dubbelsuck - önskar jag hade tankens makt där....och du - så kul med certet i sikte!!

2008-04-27 @ 11:24:06
URL: http://www.nygamlajag.blogg.se
Postat av: anneli

kameran är bara min lilla mobil! Har länge gått och tänkt köpa mig en ny digital men får aldrig ur tummen.....ur linsen....ha, ha, ha
I morgon är jag ledig, kanske solen behagar lysa även på mig....då ska jag se om jag kan fånga syrenerna igen! Jag önskar dig en superhärlig Valborg!!

2008-04-30 @ 00:28:35
URL: http://www.nygamlajag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0