En skön helg

Det har varit otroligt härligt väder i helgen! Massor med sol och underbara promenader. Mer än så behövs inte för att lyfta humöret till topp. Detta fina landskap har jag fått äran att betrakta under helgen, jag gillar verkligen de frusna ögonblicken! På den andra bilden kan man se ett band av svarta prickar på isen. Det var ett gäng långfärdsskridskoåkare som kom farande. Det sjöng så fint i isen när de gled förbi. Det är någonting som jag verkligen vill testa; att åka långfärdsskridskor. Men det får förmodligen vänta tills nästa år. Särskilt med tanke på att de precis prata på nyheterna om att många har gått genom isen i helgen...
 
Helgens utflykter har också fått mig att inse att jag VERKLIGEN saknar en annan sak. En digital systemkamera. Jag har en manuell systemis, men den kräver APS-film så det blir lite svårt eftersom de inte tillverkar dessa rullar längre.. :) Har funderat på att köpa en begagnad men det har jag lagt bakom mig. Ska jag satsa pengar på en bra kamera så vill jag ha en ny! Obesudlad. My precious! Så det får bli en examenspresent från mig till mig. Bara ett år och några månader kvar då. Den som väntar på något gott! ;)
 
 
 
Hoppas att ni också har haft en riktigt bra helg!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessan

Åhh va kul o få läsa lite♥ Väldigt vackra bilder! Tyckte j lät som en fantastisk examenspresent!!! För det är roligt vill ja lova♥
Puss på dej

2013-02-03 @ 23:12:03
URL: http://www.missjezzie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0